Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

"κίτρινο και κιτρινάκι...ήλιος, λεμόνι, μπανάνα"

Αφού ζωγραφίσουμε, συνδυάζουμε χρώμα με αντίστοιχη εικόνα.
Ονομασία χρώματος και εικόνας.
Ερώτηση:
-τι χρώμα είναι; 
Απάντηση:....
Ερώτηση:
-τι φρούτο είναι; ή τι είναι αυτό; 
Απάντηση:...
Εναλλαγή ερώτησης - απάντησης από τον Δάσκαλο στους μαθητές...
Εναλλαγή ερώτησης-απάντησης από τους μαθητές μεταξύ τους... (επιμονή στην επικοινωνιακή χρήση των λέξεων...συνεχείς ερωτήσεις - απαντήσεις...συζήτηση...διόρθωση λαθών)
Ακολουθούν ενδεικτικές εικόνες για τη δραστηριότητα (μπορούν να εκτυπωθούν)
Προέκταση δραστηριότητας: στο τέλος εάν υπάρχει χρόνος οι μικροί μαθητές ζωγραφίζουν σε λευκό χαρτί όποιο φρούτο επιθυμούν και τους καλούμε να "ζωγραφίσουν" και το όνομα του φρούτου όπως και το όνομα του χρώματός του...προφέροντάς το ταυτόχρονα δυνατά...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου